luni, 21 mai 2018

Profetii despre Mesia, partea a III-a

23. Preot după rânduiala lui Melhisedec şi Aaron
PROFEŢIE :Psalm 110:4
Domnul a jurat şi nu-I va părea rău: „Tu eşti preot pentru totdeauna, după rânduiala lui Melhisedec,Tu eşti slava lui Aaron“. (Psalmii 110:4)
24. Intrarea triumfală în Ierusalim
PROFEŢIE :Zaharia 9:9
Bucură-te foarte mult, fiică a Sionului! Strigă de bucurie, fiică a Ierusalimului! Iată, Împăratul tău vine la tine; El este drept şi aduce mântuire, este smerit şi călare pe un măgar, chiar pe un măgăruş, mânzul unei măgăriţe. (Zaharia 9:9)
25. Lăudat de copii
PROFEŢIE :Psalm 8:2
”Din gura pruncilor şi a sugarilor Ţi-ai întemeiat laudă, din cauza adversarilor Tăi, ca să amuţeşti pe vrăjmaş şi pe răzbunător.” (Psalmii 8:2)
26. Nu este crezut
PROFEŢIE :Isaia 53:1
”Cine a crezut ceea ce ni se vestise? Şi cui i s-a descoperit braţul Domnului? „(Isaia 53:1)
27. Trădat de un prieten
PROFEŢIE :Psalm 41:9
“Chiar şi prietenul meu apropiat, în care mă încredeam, care mânca pâinea mea, a ridicat călcâiul împotriva mea. “(Psalmii 41:9)
28. Vândut pe treizeci de arginţi
PROFEŢIE :Zaharia 11:12
Atunci le-am zis: „Dacă găsiţi cu cale, daţi-mi plata, dacă nu, nu mi-o daţi!“ Mi-au cântărit ca plată treizeci de arginţi .
29. Acuzat de martori mincinoşi
PROFEŢIE :Psalm 35:11
” Martori violenţi şi mincionoşi se ridică, mă întreabă ce nu ştiu.” (Psalmii 35:11)
30. Prinderea lui Mesia
PROFEŢIE :Psalm119:95
Cei răi mă aşteaptă ca să mă omoare; eu sunt atent la mărturiile Tale.” (Psalmii 119:95)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
P:S:: Voi aduce în atenţia dumneavoastră 100 de profetii. Materialul este lucrat în mare parte de soţul meu: Scribus Art Poem. Eu am cules aceste versete şi le-am adaptat conditiilor de editare de pe Facebook
DOAMNE AJUTĂ! PACE ŞI HAR CELOR CARE SE ÎNCRED ÎN DUMNEZEU-CREATORUL UNIVERSULUI.
..............................................................
Oamenii pot avea diferite păreri după mintea lor şi puterea de acceptare care o au. Chiar dacă înţeleg, mulţi oameni nu pot accepta anumite taine,idei şi chiar Voia lui Dumnezeu consderând că este un mit inventat de oameni.La fel este şi cu Regele Mesia . Indiferent că accepţi sau nu poţi accepta, nu poţi schimba cu nimic VOIA LUI DUMNEZEU,.
 Mesia trebuie să fie mai întâi de toate EVREU;şi nu poate fi de altă naţie. 
Aşa a voit DUMNEZEUL UNIC. Fiindcă numai aşa vor fi mântuite toate naţiunile pământului şi vor fi binecuvântate toate familiile pământului.
FIUL LUI AVRAAM „Şi în sămânţa ta vor fi binecuvântate toate naţiunile pământului, pentru că ai ascultat de glasul Meu“. (Geneza 22:18)„; şi în sămânţa ta vor fi binecuvântate toate naţiunile pământului,” (Geneza 26:4)FIUL LUI ISAAC: „Şi Dumnezeu a zis: „Cu adevărat, Sara, soţia ta, îţi va naşte un fiu şi-i vei pune numele Isaac. Şi voi întări legământul Meu cu el, ca legământ pentru totdeauna pentru sămânţa lui după el. (Geneza 17:19)
FIUL LUI IAACOV-ISRAEL: „«Îl văd, dar nu acum; Îl privesc, dar nu de aproape. O Stea va răsări din Iacov şi un Toiag de domnie se va ridica din Israel şi va străpunge laturile Moabului şi va nimici pe toţi fiii zarvei. (Numeri 24:17)DIN IUDA : ” 
Toiagul de domnie nu se va depărta din Iuda, nici toiagul de cârmuire dintre coapsele lui, până va veni Şilo şi de El vor asculta popoarele. (Geneza 49:10)FIUL LUI DAVID :”Întinderea domniei Lui şi a păcii va fi fără sfârşit, pe tronul lui David şi în împărăţia Sa, ca s-o întărească şi s-o susţină cu judecată şi cu dreptate, de acum şi pentru totdeauna. Râvna Domnului oştirilor va face aceasta. (Isaia 9:7)
 
Peste 102 profeţii expuse în acest tabel,cele mai clare şi importante vorbesc clar : CE ANUME VREA DUMNEZEU SĂ FIE MESIA …ŞI CUM ANUME! Nu ţine de faptul că ne place sau ne displace ,nici dacă acceptăm sau nu acceptăm.Pur şi simplu şi independent de voia oamenilor MESIA ESTE AŞA CUM AU SCRIS SCRIPTURILE.
 
Aceste profeţii sunt o CĂLĂUZĂ şi O STRAJĂ care ne păzeşte de impostori ,de falşii-mesia de şarlatanii deviaţi de la MONOTEISMUL DUMNEZEULUI –UNIC (IUDAISM) . Cu excepţia ADEVĂRATULUI MESIA, nici un impostor,şarlatan sau chiar un demon-întrupat (înger căzut) nu poate împlinii toate profeţiile asupra lui,prin viaţa sa proprie de om. 
Profeţiile sunt un labirint o cursă iscusit ţesută de DUMNEZEU-CREATORUL, ca să fie prinşi în ea hulitorii ,impostorii,şarlatanii toţi falşii-mesia.Sunt multe profeţii despre MESIA. Conform VOINŢEI LUI DUMNEZEU-UNICUL această este cea mai iscusită "plasă-de-siguranţă" sistem contra falşilor mesia.Fiindcă toate profeţiile,absolut toate trebuie să se împlinească în viaţa omenească a lui Mesia,în lucrarea,caracterul şi identitatea lui de Fiu al Dumnezeului nostru viu şi adevărat.Doar Adevăratul Mesia le va împlinii fără efort ,în mod natural prin natura evenimentelor predestinate să fie trăite şi să fie împlinite. Aşa trebuie privit şi astăzi şi în viitor MESIA,în epoca modernă,la fel ca în trecutul antic.. MESIA este un destin ,însăşi DESTINUL naţiunii lui Israel mai întâi,apoi a tuturor fiinţelor de pe pământ şi a tuturor familiilor planetei din toate naţiunile. Mesia este însăşi destinul speciei umane.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu