luni, 21 mai 2018

Profetii despre Mesia, partea a II-a

17. Slujeşte în Galilea
PROFEŢIE :Isaia 9:1,2
Totuşi nu va fi întuneric pentru ţara în care era nelinişte. După cum în timpurile de altădată El a adus dispreţ peste ţara lui Zabulon şi ţara lui Neftali, tot aşa în viitor va face glorioasă calea mării de dincolo de Iordan, Galileea naţiunilor. (Isaia 9:1)
Poporul care umbla în întuneric a văzut o lumină mare; cei care şedeau în ţara umbrei morţii… lumina a strălucit peste ei. (Isaia 9:2)
PROFEŢIE : 18. Zel/rîvnă pentru casa lui Dumnezeu
Psalm 69:9
Pentru că râvna casei Tale m-a mistuit şi blestemele şi ocările celor care Te hulesc pe Tine au căzut asupra mea.” (Psalmii 69:9)
PROFEŢIE : 19. Vorbeşte în pilde
PROFEŢIE :Psalm 78:2-3
„Îmi voi deschide gura în pilde, voi vesti lucruri ascunse de demult, „(Psalmii 78:2)
pe care le-am auzit şi le-am cunoscut şi pe care ni le-au istorisit părinţii noştri.” (Psalmii 78:3)
20. Va tămădui inimile zdrobite
PROFEŢIE :Isaia 61:1,2
„Duhul Domnului Dumnezeu este peste Mine, pentru că Domnul M-a uns ca să aduc o veste bună celor blânzi. M-a trimis să leg rănile celor cu inima zdrobită, să vestesc eliberare celor captivi şi deschidere a închisorii celor încătuşaţi; (Isaia 61:1)
să vestesc anul de îndurare al Domnului şi ziua răzbunării Dumnezeului nostru; ca să mângâi pe toţi cei care jelesc; (Isaia 61:2)
21. Respins de ai Săi, de oameni ,de evrei
PROFEŢIE :Isaia 53:3
El era dispreţuit şi părăsit de oameni, om al durerilor şi obişnuit cu suferinţa şi ca unul de care îţi ascunzi faţa; era dispreţuit şi noi nu L-am dispreţuit. (Isaia 53:3)
22. Va fi Profetul
PROFEŢIE :Deut.18:15,18,19
Domnul Dumnezeul tău îţi va ridica un Profet din mijlocul tău, dintre fraţii tăi, asemenea mie: de El să ascultaţi! (Deuteronomul 18:15)
Le voi ridica un Profet dintre fraţii lor, asemenea ţie, şi voi pune cuvintele Mele în gura Lui şi El le va spune tot ce-I voi porunci. (Deuteronomul 18:18)
Şi va fi aşa: oricui nu va asculta de cuvintele Mele pe care le va spune El în Numele Meu, îi voi cere osândi. (Deuteronomul 18:19)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu